فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

یه پست یهویی

سلام

یه ضرب المثلی هست  میگه خدا خرو میشناخت شاخ نداد ... حکایت منه :)) البته بعد از خوندن وبلاگ یکی از دوستان به این نتیجه رسیدم.

قضیه اینه که من اگه با یه پسری دوست بودم و خیلیم دوسش داشتم و بعد مثلا مدت طولانی هم با هم دوست بودیم بعد دوستیمون خراب میشد و دیگه نمیتونستم ببینمش خیلی غصه میخوردم . دلم تنگ میشد . بعد مثلا هر جایی که با اون رفته بودم یا هر چیزی که با اون خورده بودم اگه بعد از جدا شدن ازش انجام میدادم خیلی اذیت میشدم . خب ازونجایی که قرار نیست دوستی به ازدواج منجر بشه و احتمال اینکه اصلا ازدواج نکنن خیلی هست ، بنابراین بعد از جدایی من تا مدتی داغون بودم . خب درسته که باید یکی باشه که ادم در کنارش عشق و دوست داشتن و رابطه ی عاطفی رو تجربه کنه اما دوری و دلتنگی خیلی سخته ....

اما این روزا خیلی از دخترا  رو میبینم که عین خیالشون نیست مثلا 3 سال با یکی دوستن بعد که به هم میزنن نه تنها نارحت نیستن که خوشحال هم هستن میگن اون دیگه تکراری شده بود میخوام با یه آدم جدید دوست بشم ...

خلاصه اینکه آدمی مثه من که حساسه و زود دلش تنگ میشه همون بهتر که با کسی دوست نباشه ...

بعد یه تجربه ای که من کسب کردم اینه که تمام احساستون رو خرج یه نفر نکنین . یعنی دوست پسر جای خودشو داره دوستا ی همجنستون جای خودشون . خانواده و فامیل همینطور ...

وقتی آدم تمام زمانش و احساسش رو با یک نفر شریک میشه اونوقت اگه دوستیشون به هم بخوره خیلی فقدان اون یه نفر حس میشه .

وبلاگ آبانه رو میخوندم بعد از یازده سال دوستی ، دوستیشون به هم خورده و به علت مخالفت خانواده ی دوست پسرش نشد ازدواج کنن . خیلی ناراحت شدم . خودمو جاش گذاشتم . واقعا میشه تحمل کرد ؟ 11 سال یه عمره ....

  • ۹۴/۰۸/۲۲
  • مانا مانا

نظرات (۸)

وای خدایا 11 سال؟؟ خیییلی سخته
:|||
پاسخ:
اره به نظرم خییلی سخته
سلام مانا جون 
منم  کسایی که دوست دارمو احساسات زیاد خرجشون میکنم  بعد قربون صدقشونم میرم گاهی تو دلم گاهی هم تو روشون 
من قبل ازدواج دوست پسر نداشتم ولی اگه داشتم و بعد از 11 سال باهم ازدواج نمیکردیم کارم به تیمارستان میکشید
ولی این اخلاقم بده میثم همیشه میگه تو خیلی حساسی و زود رنج  
پاسخ:
سلام عزیزم 
منم خیلی حساسم متاسفانه
....ایکاش می توانستم ایکاش یک لحظه بنشانم این خلق بی شمار را روی شانه های خود، گرد غبار شهر بچرخانم تا با دو چشم خود ببینند آفتاب روشنشان کجاست.....
افسوس ، آفتاب معنای بی دریغ صداقت بود و آنان!! به آفتاب گونه ای شیفته بودند.......
پاسخ:
سلام . کاش اسم خودتون و اسم ایمیل یا وبلاگتون رو مینوشتید. از کامنتای بی نام و نشون خوشم نمیاد.

من بودم پسره رو آسفالت میکردم ولی آبانه اس دیگه...دیگه سن ما که به عاشقی نمیخوره. آبانه هم نمیشه قضاوت کرد ولی باید از ی سنی میزد کنار
پاسخ:
آسفالت کردن پسره اونوقت چه فایده ای داره؟ جز جنگ اعصاب و اعصاب خوردی بیشتر؟
اون 11 سال مگه دیگه به عقب  بر میگرده؟
تصورشم سخته ....
  • خاکستری ام
  • اینا که گفتی منم که... خوشحالم که خیلی هم عجیب غریب نیستم انگار =))))))) 
    پاسخ:
    :)
    ادرس ایمیل و وبلاگ نداشتین یا نذاشتین؟
    سلام ...
    بله درسته ... راستش من خودمم با اینکه با کسی دوست نبودم ولی میدونم منم اینطورم ... اگر با کسی دوست بشم و ولش کنم خیلی اذیت میشم 
    کلا به نظر من دوست پسر و دوس دختر وقتی رابطه شون باحال میشه که در جهت پیشرفتشون و رسیدن به هدفشون باشه ... 😕 مثلا من خودم دو نفرو دیدم که با هم دوست بودن و با هم برای المپیاد زیست میخوندن ... خیلی جالب بود برام ... اما متاسفانه الآن اکثر دوستی ها کلا ملتو از کار و زندگی میندازه...
    پاسخ:
    حالا اگه هدف خاصی هم مدنظرشون نباشه ایراد نداره . ولی وقتی وابستگی پیش میاد اذیت کننده یت به نظرم....
    میخواستم یه چیز بگم ولی خانواده رد میشه ، یازده سااااال دیگه عشق نیست که حماقته ، عذرخواهی میکنم البته...
    بله خوب زیاده روی در هر چیزی بده چه در مصرف آب باشه چه در مصرف احساسات! خیر الامور اوسطها! والسلام :)
    پاسخ:
    واقعا نمیدونم چی بگم .ممکنه شرایط طوری باشه و طرفین امید به تغییر دارن اما خب از نظر من اشتباهه
    بله تعادل خیلی بهتره :دی
    اتفاقا وابستگی قشنگه ...
    اصلا وابستگیه که قشنگهههه خخخخ
    پاسخ:
    نه قشنگ نیست.....معنیشو وقتی متوجه میشی که دیگه نداشته باشیش.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی