فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰
یکی از خنده آور ترین جملات در زندگی من این جملست : چی پوشیدی ؟ !!!!   :))))))))))))))))))))))))))))))

حدود چند ماه با دوستامو برادرمو و دوستای خانوادگی واسه این جمله میخندیدیم . هنوز هم یاد این جمله می افتم خندم میگیره :))))))))))))
بعد وقتی کلمه ی : بیداری ؟ قبل از چی پوشیدی میاد دیگه از خنده میتونم بمیرم :))))))))))))
 
تا مدتها وقتی که میخواستیم به هم پیام بدیم با این جمله شروع میشد  سلام / بیداری ؟ / چی پوشیدی ؟ :)))))))))
 
نمیدونم چرا دسته جمعی انقدر خندیدیم ما واسه این جمله :))))))))))

بعد مثلا توی دانشگاه میخواستیم به استادی ایمیل یا اس ام اس بدیم میخواستیم هماهنگ کنیم که بهش چی بگیم ؟ اولین جمله ای که به ذهنمون می اومد این بود . ده دقیقه میخندیدیم بعد ایمیلو میدادیم .
دیشب یادش افتادم کلی واسه خودم خندیدم .

پی نوشت : دیشب توی خواب داشتم پتو رو میکشیدم رو خودم یکی از ناخونام چنان شکست که له شدم . انقدر درد گرفت . تا صبح میسوخت :/



پی نوشت بعدی : هوا خیلی خوب شده از دیروز همش داره بارون میاد . خدا رو شکر داشتیم خفه میشدیم .
شعر نوشت :

  • ۹۴/۰۹/۱۱
  • مانا مانا

نظرات (۷)

جه ناخن های قشنگیییییییییییییی
پاسخ:
خخخ مرسی عزیزم کجاش قشنگه خودم کج و کوله سوهان کشیدم هول هولکی لاک زدم:)))))
من برگشتم به وب... خیلی هم قشنگه دستاتم ظریفههههههههههه
پاسخ:
خیلی ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه
کار خوبی کردی:)
این جمله کاربردهای دیگه ای هم داره که من از بیانش صرف نظر میکنم :))
اگه پزشکی بودی باید کلا قید ناخن هاتو میزدی چون تو بعضی از بخش ها گیر میدن!
چه غزل زیبایی ، مرسی ، سعدی استاد سخن!
پاسخ:
هنوز توبه نکردی که :))))))  ما هم به خاطر کاربرد off label این جمله میخندیم دیگه :)))))) حالا چی پوشیدی؟ :))))))
اتفاقا من از ناخون بلند خسته میشم .یکی دو ماه که بلند میمونه یه دفعه از ته میگیرم. 
مرسی از شما که میخونی. قبلا ها توی کامنتا شعرای قشنگی مینوشتی و ما رو محظوظ میکردی.
چه دستهای قشنگی ^_^ ولی من عاشق ناخن بلند و لاکم، موی بلند هم با اینکه حقیقتا بیچاره ام کرده اما هیچ جوری نمی تونم ازشون دل بکنم، البته هنوز دکترا ازم قطع امید نکردن ؛))
غزل قشنگی بود، مرسی ^_^
راستی بهت افتخار می کنم که لپ تاپت رو انقدر خوب نگه می داری مال من...
پاسخ:
مرسی عزیزم . واقعا قشنگن ؟  به نظر خودم ظریف نیست زیاد . منم موی بلند دوست دارم . یه کم دیگه تلاش کنم و به حرف مامانم گوش کنم و غذامو خوب بخورم میرسه به کمرم :)))))))
لاک که عاشقشم . ناخون بلندم دوست دارم اما یه مدت که بلند میمونه دلمو میزنه از ته میگیرم . تنوع طلبم من کلا .
:)) مرسی :دی آخه زیاد کهنه نیست . دو سال و نیمه خریدم اینو .
غزل هم قابل شما رو نداشت :*
سلام عزیزم بیداری ؟ چی پوشیدی؟ 
خخخخخخخخخخخخخخ
من زیاد ناخن بلند دوست ندارم برعکس خواهرم 
موقع نامزدی و عقدم خیلی مراقب ناخونام بودم که نشکنه دلم نمیخواست ناخن مصنوعی بذارم ولی اخرش چندتا شکست دیگه مجبوری گذاشتم موقع عروسیمم که دیگه بیخیالشون شدم مصنوعی گذاشتم 
پاسخ:
سلام عزیزم آره بیدارم خخخ یه لٍگ قهوه ای با یه تیشرت خردلی  :))))))))))))))) ههههههههه
من ناخونام که بلند میشه مثه مصنوعیه . دوستام فکر میکنن کاشتم .

سلام خانوم دکتر ...
چه خبرا ؟؟؟
خخخخخ من این لپ تاپتونو یادم میاد ... چند سال پیش خریده بودین تو وبلاگتون گذاشتین عکسشو ... رنگش هم سفید رنگ بود ... ههههییی
پاسخ:
سلام پویا جون . خوبی؟
آره :))  اوایله مرداده 92 بود یه ماه قبله عمله بینی :)) خوب یادت مونده خخخخ
بله بله ...
خب حافظه خوب به همین درد میخوره دیگه :دی ... تازه این دی گفتن رو هم از شما یاد گرفتم و پرسیدم ... یادتون نمیاد ؟
منم راستش اصلا حوصله نوشتن پست جدید ندارم ... کلا خیلی حسم به همه چیز کم شده ...
پاسخ:
:)))))
دی گفتن خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی