فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

سلام

امیدوارم همگی خوب و خوش باشین .

راستش بعد از اینکه بلاگفا از دسترس خارج شد ، منم کلا از فکر نوشتن اومدم بیرون . اینستاگرام و تلگرام و ... هم دلیل دیگه ای بود که میلم به نوشتن رو کم کرد .

دلیل بعدی این بود که من اون موقعی که 3 سال پیش وبلاگم رو ساختم بیشتر هدفم اطلاع رسانی در مورد داروسازی و دارو و مظالب علمی بود اما کم کم تبدیل شد به روزانه نویسی و مطالب شخصی .

بعد از مدتی کلنجار رفتن با خودم شروع شد ، اینکه بخشی از زندگیم رو که جذاب تر بود مینوشتم و این به نظرم عادلانه نبود. چون خواننده رو با بخش های شاد تر زندگیم مواجه  میکردم . و شاید این راه درستی نبود .

یه دلیل دیگه هم وجود داشت . اینکه من بین زندگی واقعی و مجازی مرز تعیین کردم و ارتباطم با 90 درصد دوستای وبلاگیم ، در حد همین وبلاگ بود و شناختشون از من در حد چیزایی بود که خودم مینوشتم . وشاید چیزایی که مینوشتم فقط برای چند دقیقه براشون اهمیت داشت و بعد از خارج شدن از وبلاگم همه چی تموم میشدو این با حس مالکیت من تضاد داشت .

البته فشار کاری و امتحانات و .... هم بی تاثیر نبود .

خلاصه همه چی دست به دست هم داد و ننوشتم ....

تا مرتضی وبلاگ جدید ساخت توی نظراتش دیدم زهره سراغمو گرفته و از طریق پیوندای وبلاگ مرتضی ،لیلی رو پیدا کردم از پیوندای لیلی ، سوری و نفیسه رو دیدم . هدیه هم که توی وبلاگ خودش کم و بیش مینوشت . یه دفعه دلم تنگ شد
هوس کردم منم دوباره وبلاگ بسازم که حداقل با دوستام یه ارتباطی داشته باشیم . البته دیگه مثه قبل زیاد پست نمیذارم و هدف از ساخت این وبلاگ بیشتر ارتباط با بچه ها بود .


  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • مانا مانا

نظرات (۲)

سلام گلی مبارکه. دستت درد نکنه کلی خوشحال شدم بووووووووس
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون از لطفت
سلام عزیزم چه خوب که دوباره شروع کردی. دلم تنگ شده بود
مطمئنم خیلی ها که مثل من منتظرت بودن الان اینجا رو ببینن کلی خوشحال می شن.
پاسخ:
دل منم تنگ شده بود عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی