فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

عنوان ندارم

سلام . خوبین  ؟ خوشین؟

با وجود این همه ابزار های ارتباطی مثه تلگرام و اینستاگرام و ..... وبلاگ نویس های حرفه ای هم دیگه کمتر مینویسن چه برسه به من :دی

البته کم نوشتن من دلایل دیگه ای هم داره مثل درس و مشق و کار و پروپوزال و رفت و آمد و خستگی به اضافه ی اینکه واقعا موضوع قابل نوشتنی در نظرم نبود که بنویسم .

دو روز پیش آزمون پی اچ دی داروسازی برگزار شد . یکی از دوستام شرکت کرده بود میگفت واقعا آسون بود. میگفت سوالاش اصلا با چیزی که ما توی دانشگاه امتحان مدیم قابل مقایسه نبود . امیدوارم هر کس هر رشته ای که دوست داره قبول شه .

من که فعلا به تخصص گرفتن فکر هم نمیکنم . به همین داروسازی عمومی قناعت میکنم . دیگه واقعا درس خوندن اعصاب میخواد . واسه کسی که میخواد بره توی داروخانه مشغول به کار بشه  همین کافیه . مگر اینکه کسی به علم و دانش علاقه داشته باشه و بخواد کارای تحقیقاتی کنه و استاد دانشگاه بشه و ... که بحث اون فرد از من جداست :))
چند وقت پیش با مامان داشتیم از جلوی دانشگاه تهران رد میشدیم . مامانم گفت نمیخوای تخصص بگیری ؟ گفتم در حال حاضر نه . اگه شرایطم عوض شه شاید
گفت یعنی اگه شرایطت چه جوری باشه تخصص میگیری ؟
گفتم اگر ازدواج کنم و شوهرم داروساز باشه و واسه خودش داروخانه داشته باشه و من هفته ای یکی دو روز برم به عنوان مسول فنی توی داروخانش که دارو ها و دوز ها و اینا فراموشم نشه و پولدار باشه دیگه لازم نباشه من برم سر کار و بچه هم دوست نداشته باشه که بچه دار هم نشیم ،مهربونم باشه هی منو تشویق به درس خوندن کنه . در اون صورت با کمال میل برای ادامه ی تحصیل اقدام میکنم :)))))))))))))))))))))
مامانم هاج و واج منو نگاه میکرد . :)))))))))))))) گفت باشه هر جور راحتی خخخخخ
والا دیگه . الان درس بخونم که چی ؟ هی بشینم درس بخونم چاق شم هی استرس درسو داشته باشم زشت شم . پولم نتونم در بیارم همش مجبور باشم برم دانشگاه ؟؟
خخخ البته اینا که شوخیه . ولی شاید یه دفعه سرم خورد به جایی و خل شدم و ادامه دادم :))
البته از اینده صحبت کردن درست نیست اصلا معلوم نیس چی پیش بیاد . منم سوژه واسه پست گذاشتن نداشتم اینا رو نوشتم
جا داره همین جا یه چیزی بگم . البته شاید دارم اشتباه میکنم شاید چون مجردم اینجوری فکر میکنم . این حرفام تکراریه البته :)))))) قبلا گفتم . ولی دوباره میگم . این موضوع شاید بعد از ازدواج در مورد منم صدق کنه . که حتما میکنه . توی ایران دخترا ( اکثرشون! ) وقتی با یه پسر ازدواج مبکنن فکر میکنن غول چراغ جادو پیدا کردن !
هر آرزویی که داشتن و براورده نشده از اون پسر بیچاره میخوان! خب نمیشه که !
یکی از دوستامون رفته بود خواستگاری یه دختره . بعد دختره ماشینش پراید بود . این پسره هم پرادو داره. بعد توی مراسم خواستگاری بابای دختره به پسره گفته بعد ازدواج واسه دخترم ماشین چی میخری ؟! پسره گفته خب واسش 206 میخرم. بعد باباهه با یه لحن بدی به پسره میگه خودت پرادو سواری واسه دختر من 206 میخوای بخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاصه اینو که شنیدیم داشت روی سرمون اسفناج سبز میشد.
  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • مانا مانا

نظرات (۱۰)

منم بدم میاد برا عابر بانک کسی زنش بشم ولی اگه پرادو داره برام 206 بخره یعنی خسیسه. هیچقوت لازم نیس ادم اینو بپرسه ی مرد خوب پرادشو میده به خانومش خودش 206 سوار میشه. باور کن نمونه همچین ادمی رو دیدم. اصا اونایی که این حرفا تو ازدواج میزنن کارشون به طلاق میکشه زندگی با حساب کتاب شروع بشه زندگی نیس. اخه من اینستاتو ندارم خو دل ادم تنگ میشه. اونایی که وب نمینویسن اینستا اوپن دارن. تو وب بنویس پلیز. راستی بی خیال پی اچ دی به نطرم وقتته زندگی کنیی😊تو ایران کی به محقق اهنیت میده خارژ نیس که هر وقت با اقاتون رفتین خارژ به پی اچ دی فک کن
پاسخ:
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟ پرادوی خودشو بده به من واسه خودش ٢٠٦ بخره؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابای دختره اگه خیلی ماشین واسش مهمه چرا خودش پراید خریده واسه دخترش؟
بعد تازه اگه مهمونی  و مسافرت بخوان برن که با هم با پرادوی پسره دو تایی میرن .
من واقعا درک نمیکنم . یکی واسه زنش٢٠٦ بخره خسیسه؟ بعد اصن فرض کن خسیسه  مگه بانکه؟ دختره بره خودش کار کنه زحمت بکشه پول دراره ماشین خوب بخره. 
اره اینستای من پرایوته . شمام بنویس لطفا :)
اینستا من بازه وقتی ادم نظرش یکی نیس بهتره از اون مطلب رد بشه منم نظر خودمو گفت
پاسخ:
ادرس اینستاتو ندارم .
اره دیگه از این مدل ادما زیاد دیدم👀
باباه اگه ماشین دخترش واسش مهم بود خودش ماشینشو عرض میکرد والااااااا 
ادرس اینستا هم که نمی دین :dپس هم اینجافعال باشین لدفن
پاسخ:
چشم :)
من جای پسره بودم میرفتم پشت سرمو هم نگاه نمیکردم 
پاسخ:
اتفاقا باهاش ازدواج مرد . واسه تولدش ایفون سیکس خرید براش .دختره ایفونو انداخت اونور گفت این اشغال چیه واسه من خریدی. 
١ دقیقه سکوت لطفا. :)))
اصن مراسم خواستگاری جای این حرفا نیست. شوهر من که اومده بود من ازش پرسیدم ماشین داری؟ گفت آره. دیگه حتی نپرسیدم ماشینت چیه!

بابام که اصلا ازش نپرسید چقدر درآمد داری! فقط همین که میدونستیم کارمند رسمیه برا بابام کافی بود :دی

این چیزا خیلی دیدگاه آدمو بد میکنه.

بعدش بعد ازدواج دیگه ماشین من و اون و خونه من و اون نداره که! عشق مهمه جانم! عشق! :دی
پاسخ:
عشق واقعا مهمه جانم مهمه:دی
گوشه وبلاگم هستاااا
پاسخ:
عه خخخ ندیده بودم
من هرچی سعی کردم نتونستم چیزی بنویسم، ترجیح می دم در سکوت به افق خیره بشم آخه خدا وکیلی  این چه سوالی بود پرسیدن؟
حرکت دختره هم واقعا جالب انگیزناک بود، آشغال...!!!!!:○
پاسخ:
اره گفته اشغاله .گفته من فلان مارک رو میخواستم ١٢ ملیون تومن. 
واقعا یه دقیقه باید سکوت کرد 

 با این کاراش پسره ازش زده میشه و زندگیشون تلخ شاید پسره الان نازشو هم بکشه ولی بعد یه مدت صبر و تحملش تموم میشه 

من که اگه میثم برام یه کادویی که خوشم نیادو هم بخره همیشه خودمو خوشحال و راضی نشون میدوم  
خب مرده به غرورش برمیخوره این لوس بازیا چیه آخه !


پاسخ:
والا چی بگم معلوم نیست بعضیا هدفشون از زندگی مشترک چیه اصلا
سلام
ایشالا به زودی تلگرام فیلتر میشه همه دوباره برمیگردن به محیط وبلاگ :))
آفرین ! غول چراغ جادو رو خوب اومدی :)) این طرز تفکرتو سعی کن به افراد دیگه هم گسترش بدی، اصلا یه کمپین در حمایت از مردان راه بنداز! 
 واقعا این تفکر واسه بچه های یک نفر هم صدق میکنه، بچه ی بیچاره باید پاسخگوی تمام آرزوهای براورده نشده ی والدینش باشه 
میبینی؟ همین توقعاته که باعث الودگی شهر و کشور میشه، مگه دو نفر چندتا ماشین نیاز دارن؟ اخه چند تا ماشین تک سرنشین؟ چقدر مصرف بنزین؟ :))
پاسخ:
سلام . به به آقای دکتر . چه عجب چشممون به جمال شما روشن شد :دی
ایشالا؟ تلگرام فیلتر شه شما خوشحال میشی ؟:))
خخخ من واقعا نمیدونم چه مرضی دارم که بیشتر طرفداره مردام تا خانوما!!!!! خیلی زشته ولی اینجوری ام . هی هم سعی میکنم نباشما ولی نمیدونم چرا حس میکنم در حق مردا داره بیشتر ظلم میشه ! متاسفانه این طرز تفکر گسترش پیدا نمیکنه دوستای فمنیستمم دارم از دست میدم :))
آره در مورد بچه هم صدق میکنه متاسفانه و ناراحت کننده تره .
:))))))) میبینی تو رو خدا ؟ تا کی وابسته باشیم . بیا روی پای خودمون وایستیم . عیب نداره چیه؟؟ :)))))))))
من از همین تریبون از طرف شوهر ها اعلام میکنم که خود شوهر ها توی کار خودشون موندن 
.. ازشون انتظار های زیادی نداشته باشین و بدانید که اصولا شوهر ... شوهر است و اسپایدر من نیست ...
بدرود
پاسخ:
اسپایدر من خخخخ  زورو مثلا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی