فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

سلام :) خوبین ؟ خوشین ؟ چه خبرا؟ اوضاع خوبه؟

در ابتدا لازم میدونم که مطلبی رو باهاتون در میون بذارم :))  بنده سهوا طی یک مدت کوتاه تقریبا 2 ماه ، 55 گیگ اینترنت شارژ کردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  مقداریش تقصیر خودم بود مقداریش تقصیره شرکت . خلاصه 3 روز پیش بهشون زنگ زدم . گفتن شما 3 روز فرصت دارین این 55 گیگ رو مصرف کنین . من گفتم really ?:)) بعذ گفتم are you sure ?خخخخ  گفتن بله . :))))))))))  بعد گفتن حالا چون شمایی فردا زنگ بزن با مدیر فروش حرف بزن!

فرداش زنگ زدم گفتم نمیتونم توی 3 روز 55 گیگو مصرف کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتن باهاتون تماس میگیریم . یک ساعت بعد زنگ زدن گفتن بهت 1 ماه فرصت میدیم :))))))))))) گفتم خب به هر حال 30 روز بهتر از 3 روزه :))

حالا یه لطفی کنین اسم هر فیلمی که دیدین و قشنگ بوده رو بگین من دانلود کنم :))))))))))))) ترجیحا رمانتیک خانوادگی و کمدی :))))))))) آخرش هم شاد باشه :))) غم و غصه و جنگ و خونریزی نباشه . خواهش میکنم . پیلیزززززززززز . این 55 تا باید تا 28 روز دیگه تموم شه ها . به جز فیلم هر چیز دیگه ای هم که جالبه و ارزش دانلود داره مثه کتاب صوتی مثه رفرنس و کتاب . هر چی آغا هر چی

مرتضی جان به جز فیلم the help چی رو دانلود کنم ؟ :)) راستی به برنامه های آشپزی هم علاقه ندارم :)) موادشون سخته در دسترس نیست

لیلی تو فیلم زیاد میبینی بدو بیا بگو

حافظ نوشت : در بهای بوسه ای ، جانی طلب میکنند، این دلستانان، الغیاث!

سعدی جانم میفرماید :

بنده وار آمدم به زنهارت

که ندارم سلاح پیکارت

متفق میشوم که دل ندم

معتقد میشوم دگر بارت

مشتری را دگر بار روی تو نیست

من بدین مفلسی خریدارت

غیرتم هست و اقتدارم نیست

که بپوشم ز چشم اغیارت

گرچه بی طاقتم چو مور ضعیف

می کشم نفس و می کشم بارت

نه چنان در کمند پیچیدی

که مخلص شود گرفتارت

من هم اول که دیدمت گفتم

حذر از چشم مست خون خوارت

دیده شاید که بی تو بر نکند

تا نبیند فراق دیدارت

تو ملولی و دوستان مشتاق

تو گریزان و ما طلبکارت

چشم سعدی به خواب بیند خواب

که ببستی به چشم سحارت

تو بدین هر دو چشم خواب آلود

چه غم از چشم های بیدارت ؟


پر رو نوشت : یکی از واحدایی که این ترم دارم آزمایشگاست با یه استاده بسیار مهربان ، گوگولی مگولی و نرمال و سالم :)) من به خاطره کارای پایان نامه و تداخل با یکی دیگه از درسا دو جلسه غیبت داشتم وگفتن برو با استاد حرف بزن . رفتم گفتم استاد میشه من تایمه بعدی با یه گروه دیگه بیام ؟ چون این تایم نمیتونم بیام . گفت نه نمیشه چون تایم بعدی ظرفیتش تکمیله . گفتم یعنی اصلا جا نداره ؟ گفت نه ! گفتم باشه پس من الان میرم این واحدو حذف میکنم . با اجازتون استاد :))))))))))))  گفت حذف میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم خب چی کار کنم ؟ گفت چند نفرین ؟ گفتم من دیگه ! 1 نفر :))) گفت خب برو با تکنسین آزمایشگاه حرف بزن . حذف نکن :دی میدونم خیلی پر رو بازی بود که استادو تهدید به حذف کردم ولی چاره ای نداشتم :)))))))))))



  • ۹۴/۰۷/۰۶
  • مانا مانا

نظرات (۶)

من؟ فیلم؟ به هیچ وجه،به طور کامل تکذیب می کنم. من فقط پی افزایش علم و دانشمم فقط درس و مقاله و اینها ولی خب 3تا سایت دانلود رو خیلی تصادفی می شناسم که می تونی بری از توی ارشیو موضوعیشون برحسب سلیقه ات دانلود کنی چون من که نمی دونم تو کدوم فیلم ها رو ندیدی ؛)
یکی foxmovie53.ir که می تونی 250 فیلم برتر  IMDB رو ازش دانلود کنی کلی هم سریال داره ؛) اخه من تجویزم برای شرایط فعلی شما دانلود سریاله بیشتر ؛)

دومیhttp://www.film2movie.info که براساس اسم بازیگر هم فیلم ها رو تفکیک کرده اشاره خاصی به جانی دپ ندارم البته ؛)
سومی parsfilm.org که کلی فیلم و سریال داره فصل 12 گریز هم هست من ندیدم ها شنیدم ؛)
کتاب صوتی هم من برنامه های رادیو داستان رو خیلی دوست داشتم که متاسفانه دیگه فعال نیستن اما تو این سایت هم بگردی می تونی کتابهای خیلی خوب پیدا کنی http://audiolib.ir
میشه بگی راز موفقیتت چیه؟ چه جوری 55 گیگ واقعا؟؟؟؟
پاسخ:
لیلی من فقط میتونم بگم که : عاشقتم :)))))))))) من چه جوری جبران کنم این محبتو :دی . میتونیم یه روز قرار بذاریم تو و مرتضی بیاین خونمون فسنجون بخوریم فیلم ببینیم . هارد بیارین فیلما رو هم براتون بریزم . :))
رمز موفقیتم میدونی چیه؟
داستان ازین قراره که وقتی میرفتم توی سایت اون شرکت که ببینم چه قدر از حجمم باقی مونده مثلا نوشته بود که 1 گیگ مونده منم فکر میکردم آخراشه باید حجم بخرم و 10 گیگ میخریدم  . اشکال ازین جا بود که حجم هایی که میخریدم به حالت رزرو در میومد و قانونش این بود که حجم فعلی که تموم شد از حالت رزرو خارج میشد . و روی هم جمع نمیشد که من ببینم چقدر اندوخته دارم :))  تا اینکه یه روز رفتم به سایت سر زدم دیدم اول فکر کردم 5 گیگ و نیمه :))))))))  زنگ زدم به شرکت و باقیه قضایا خخخخخخخخ
 راستی من از فیدیبو و تاچارا هم زیاد کتاب می گیرم هرچند متاسفانه یا خوشبختانه حجم نت کمی مصرف میشه ؛))
پاسخ:
:))))))))))))  آره کتاب حجم مصرف نمیشه زیاد . من حدود 200 ساعت فایل صوتی دانلود کردم 1گیگ و نیم مصرف شد!
حتما فیلم pretty little laures دان کن من که دوستش داشتم 6فصل هس 😀فک کنم حجمتو تموم کنه. فیلم switch at the birthاینم سریال بد نیس ..ولی خو به اولی نمیرسه...اینا رو دان کنی حجم کم میاری. فیلم سیندرلا 2015 من دوست داشتم.سریال شدقی که نمیبینی حتما پرتی رو دان کن😊هاblock boxهم برام خیلی جذاب بود ولی فعلا فصل جدید نمیدونم میاد یا نه. بدی سدیال خارجی اینه ی هو بعد چند فصل بیخیال میشن حتی بدون جمع بندی
پاسخ:
ممنون از پیشنهاداتت . ولی زیاد فرصت سریال دیدن ندارم . بعد باید هی منتظر بشم تا فصل بعدیش میاد حوصله میخواد . اگه یه موقع حوصلش یاشه آناتومی گری رو ببنیم 6 فصلشو دیدم بقیشو ندارم.
سلام
حقیقت اینکه فیلم سلیقه ای هستش و اکثرشون قابل تهیه هستش ، پیشنهادم اینه که موزیک دانلود کنی با کیفیت اورجینال از سایت موزیک باران دانلود کنی 
کتاب تکست هم هرچیزی خواستی من دارم :)))
ولی بخشی از فیلم های پیشنهادی
کازابلانکا، بربادرفته، قدم زدن بر روی ابرها، ملنا، زندگی زیباست، داستان عشق، سینما پارادیزو، زندگی دیگران، تایتانیک، بیمار انگلیسی، بوی خوش زن، مورد عجیب بنجامین باتن، فارست گامپ، کتاب خوان، ١٢٧ ساعت
حافظ جان میفرمایند :

دست در حلقه آن زلف دو تا نتوان کرد *** تکیه بر عهد تو و باد صبا نتوان کرد
آنچه سعی است من اندر طلبت بنمایم *** این قدر هست که تغییر قضا نتوان کرد
دامن دوست به صد خون دل افتاده به دست *** به فسوسی که کند خصم رها نتوان کرد
عارضش را به مثل ماه فلک نتوان گفت *** نسبت دوست به هر بی سر و پا نتوان کرد
سر و بالای من آنگه که درآید به سماع *** چه محل جامه ی جان را که قبا نتوان کرد
نظر پاک تواند رخ جانان دیدن *** که در آیینه نظر جز به صفا نتوان کرد
مشکل عشق نه در حوصله ی دانش ماست *** حلّ این نکته بدین فکر خطا نتوان کرد
غیرتم کشت که محبوب جهانی لیکن *** روز و شب عربده با خلق خدا نتوان کرد
من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف *** تا به حدی است که آهسته دعا نتوان کرد
به جز ابروی تو محراب دل حافظ نیست *** طاعت غیر تو در مذهب ما نتوان کرد


پاسخ:
سلام . به به آقای دکتر قدم رنجه کردی :دی 
آخ آخ آخ یادم نبود موزیک دانلود کنم مرسی از یاداوری . تا الان 20 گیگشو مصرف کردم مرتضی :)) بقیشو میرم تو کاره موزیک :))
مرسی از پیشنهادات فیلم
خیلی خیلی ممنون به خاطر غزل قشنگی  که نوشتی ، هیچ به اندازه ی خوندن غزل خوشحالم نمیکنه :*
ای پیک راستان خبر از یار ما بگو *** احوال گل به بلبل دستان سرا بگو
ما محرمان خلوت انسیم  غم مخور *** با یار آشنا سخن آشنا بگو

پرتی 6 فصل تموم شده مگر بخوان از نو ماجرا بدن ...وگرنه تمومه
پاسخ:
آها مرسی
  • میرزاده خاتون
  • سلام عزیزم.
    این لینک رو باز کن چندتا فیلم عاشقانه عالی معرفی کرده 
    پاسخ:
    مرسی هدیه جونم :****************

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی