فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

مورد علاقه های من

ویلا  های مورد علاقم








خیلی خوشگلن مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فصلهای مورد علاقه ی من به ترتیب : بهار. پاییز. زمستون . تابستون
غذای مورد علاقه من فسنجون (شیرین)
میوه های مورد علاقه : گردو . هندونه . نارنگی . گوجه سبز . خرمالو ( به جز کیوی و خربزه همه ی میوه ها رو دوست دارم )
رنگ مورد علاقه ی من : بستگی داره که اون رنگ برای چی باشه لباس ، ماشین ، اتاق ...( اما در حالت کلی رنگ سفید و بنفش )
هنر پیشه ی مورد علاقه : جانی دپ :))
ماشین مورد علاقه : پورشه پانامرا ، بی ام و X6، مزدا 2 .
موزیک مورد علاقه : پاپ
خوراکی مورد علاقه : شکلات و پاستیل :))
بچه ی مورد علاقه : پسر :))))))))))))))) ( همیشه دلم میخواست یه پسر داشتم اسمشو هم میذاشتم آراد بعد آری صداش میکردم ، قسمت نشد :)) چون اگه ازدواج کنم فک نکنم دلم بخواد بچه دار شم دیگه )
منطقه ی مورد علاقه واسه زندگی : از کوچه پس کوچه های دروس خوشم میاد .. در آینده حتما اونجا رو واسه زندگی انتخاب میکنم .
هوای مورد علاقه : بارونی
کتاب مورد علاقه : رمان های عاشقانه ای که اخرش شاد تموم شه :)))))))))) داستان های کوتاه جمالزاده .  رمانهای محمد علی افغانی . اخیرا سیندخت رو خوندم قشنگ بود .
شاعر مورد علاقه : مولانا .حافظ . سعدی . اردلان سرفراز . محمد علی بهمنی . قیصر امین پور
گل مورد علاقه : رز . مریم ( کلا عاشقه گلم )
رشته ی مورد علاقه : رشته ی خودم :)) البته ادبیات فارسی رو هم دوست دارم
دیگه چیزی یادم نمیاد


مرتضی : من و لیلی سر فیلمه the help اذیتت کردیم .
لیلی : من و مرتضی سر هنرپیشه ی منشوری اذیتت کردیم
الان این لطف رو در حقتون میکنم . میتونین هر سوالی خواستین (شخصی یا غیر شخصی )از من بپرسین جواب میدم  و  بدون سانسور منتشرش میکنم . در عوض هم دست نشین منو اذیت نکنین :)))))))))))
  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • مانا مانا

نظرات (۱۰)

مانا من خونه اینجوری دوست دارم اما ویلا ی کم روح دار تر
پاسخ:
ویلاهاش بی روحن ؟ 
به جز هنرپیشه توی معماری هم با هم اختلاف نظر داریم خخخ
:)))))
این کارت تو مایه های پیشگیری بهتر از درمان است بود ؛))
وای چه هیجان انگیز، من باید فکر کنم :)
ای جان، عزیزم فکر نکنم من و مرتضی هیچ وقت بتونیم هم دست شیم مخصوصا علیه تو ؛)
پاسخ:
واسه من هیجان انگیز تره خخخ 
ولی مرتضی قابلیت اینو داره که با هر کسی هم دست شه ، مراقب باش :)))))
ممکنه در نظرات این پست تو رو علیه من بشورونه خخخخخخخ 
راستی ویلا ها خییییلی خوشگلن...
پاسخ:
خیلییییی 
شریکی بیا یه دونشو بخریم :))) چه فسنجونها که من اونجا واستون بپزم خخخخ
شریکی هم میشه اما احتمالا مرتضی بخواد برای جبران خباثت های اخیرش یکی از اینها رو هدیه بده به ما، زشت میشه قبول نکنیم، موافقی؟
من الان بیشتر تردید دارم که کدوم قشنگ تره؟ به نظرم باید بریم یه بار از نزدیک ببینیم بعد تصمیم بگیریم...
پاسخ:
خباثت های اخیرش؟:)))))))))
نه لیلی مرتضی ازین هدیه ها به کسی نمیده . بیا خودمون بخریم بعد یه روز مرتضی رو دعوت کنیم بعد ازینکه فسنجونو خورد توی استخر ویلا غرقش کنیم .... موافقی عزیزم؟
اتفاقا شماره 4 بیشتر از همه توجه من رو جلب کرده، فکر نمی کنم زورمون بهش برسه، مگه اینکه خودش همکاری کنه یا اینکه اول بیهوشش کنیم بعد غرقش کنیم

پاسخ:
یعنی منو تو دوتایی زورمون به مرتضی نمیرسه ؟ خودش همکاری میکنه البته . 
بهش نمیگیم میخوایم غرقش کنیم ، میگیم برو شنا کن ،بعد در فرصت مناسب میریم غرقش میکنیم :))))
سلام
ما هم میتونیم چیزهای مورد علاقمونو بگیم ؟ :))
ماشینا اصلا باهم هیچ گونه سنخیتی ندارند
بفرمائید لیلی خانم! تحویل بگیر، بچه ی مورد علاقه پسر! حالا بازم برین باهاش همدست شین :))))
ببین قضیه داشت تموم میشد خودتون دوباره بازی با دم شیر رو آغاز کردین :)) بوی توطئه و خون به مشامم میرسه :))
راستی هر سوالی میشه پرسید؟ سوالای منشوری چطور :)))



پاسخ:
سلام چرا که نه . بفرمایید بگید
چه ربطی داره خب بچه م دلم میخواد پسر باشه
من اصلا عاشق سوالای منشوری ام
اگه میخوای منشوری بپرسی دو تا بپرس
سلام عزیزم 
ویلاها خیلی خوشگلن 
من فسنجون ترش دوست دارم 
من دوست دارم دوقلو بیارم یه دختر یه پسر بعد براشون از این کالسکه های 2تایی بخرم 

پاسخ:
سلام عزیزم . من عاشقه فسنجونم ولی اگه ترش باشه خودم شکر میریزم روش خخخ
دو قلو خیلی سخته خیلییییی 
من که در حال حاضر یه دونشم نمیخوام مگر اینکه دیگه همسر ایندم عاشقه بچه باشه و من کوتاه بیام :))
زهره جون وبلاگتو میخونم عزیزم ولی دو روزه شدید چشم دردم زیاد توی مود نظر دادن نیستم ببخش
اگه بیای خونمون برات شیرین درست میکنم خوشگل من 
اره سخته ولی یه بار زایمان میکنی بعد یه دفعه صاحب 2 تا نی نی میشی
همه ی مردا بچه دوست دارن میثمم الان گیر داده ولی خب فعلا راضیش کردم 
عیبی نداره عزیزم مراقب خودت باش 
پاسخ:
مرسی عزیز دلم 
بله اینم حرفیه :دی
مانا جان این یه مورد حق با آقای دکتره، بچه باید دختر باشه دامن چین چینی قرمز بپوشه ؛))
البته این فانتزی خانم زهره هم عاالی بود من تا حالا بهش فکر نکرده بودم، کالسکه دوتایی ها خیلی با نمکن :)))
پاسخ:
پس حق با آقای دکتره ؟ آره لیلی؟
ببین من بچه ی اولم باید پسر باشه موهاشم باید فرفری باشه سبزه باشه لاغرم باشه بچه ی دوم دختر با دامن قرمز خخخ

مانا نمیخوای به لیلی پیشنهاد رشوه بدی؟؟؟ :)))))
عاشق سوالای منشوری هستی؟ آیکن تکان سر به نشانه ی تاسف. :))))
در ضمن فسنجون فقط با رب انار فراوووون :)
پاسخ:
مرتضی من هیچ وقت به هیچ کس پیشنهاده رشوه نمیدم ،در نهایت همه خودشون به سمت من متمایل میشن :))
به نشانه ی تاسف ؟ میدونستم سواله منشوری نمیپرسی ...میدونی چی میگم که ؛)
رب انار فراوون ولی ربش ترش نباشه .اوکی؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی