فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۱
  • ۰

چون تو منی بدانمت

سلام . امیدوارم همه همیشه خوب و خوش باشن :) 

1.رفته بودم داروخونه نزدیک خونمون خرید کنم بعد چشمم افتاد به لیپ استیک های labello . گفتم یه دونه واسه دختر داییم بخرم . حدودا چهارده سالشه . گفتم هم نزدیک پاییزه و لبش خشک نمیشه هم اینکه یه کوچولو رنگ و برقم داره و مناسب سنشه . خلاصه خانومه قسمت آرایشی بهداشتی اومد همه ی رنگاشو گذاشت جلوم تا انتخاب کنم و من هی قید میکردم اونی رو بدین که از همه کمرنگ تره . چون سنش کمه زیاد پر رنگ نباشه!  اون خانومه نمیدونم واقعا چه فکری پیش خودش کرد که فکر کرد میخوام واسه دخترم بخرم! یه دفعه برگشت گفت خانوم چقدر محدودش میکنی؟ اگه الان خودت واسش نخری بعدا یواشکی خودش رژ پررنگ میزنه!!!!!!!!!!! من 27 سالمه یعنی 13 سالگی بچه دار شدم؟ حالا من موهامو روشن کردم دلیل نمیشه که بچه ی 14 ساله داشته باشم . والا به قرآن ! :دی

2. یه شعر از مولاناهست که خیلی دوستش دارم  و خیلی میخونمش . چند روز پیش با غزلیات فال گرفتم همین غزل اومد :) : خواهش میکنم خواهش میکنم چند بار این غزلو بخونین . هی میخونم هی مست میشم هی میخونم هی مست میشم ............

آمده ام که تا به خود گوش کشان کشانمت

بی دل و بی خودت کنم در دل و جان نشانمت

آمده ام بهار خوش پیش تو ای درخت گل

تا که کنار گیرمت خوش خوش و میفشانمت

آمده ام که تا تو را جلوه دهم در این سرا

همچو دعای عاشقان فوق فلک رسانمت

آمده ام که بوسه ای از صنمی ربوده ای

باز بده به خوش دلی خواجه که واستانمت

گل چه بود ؟که کل تویی ناطق امر قول تویی

گر دگری نداندت ، چون تو منی بدانمت

جان و روان من تویی فاتحه خوان من تویی

فاتحه شو تو یکسری تا که به دل بخوانمت

صید منی شکار من گرچه ز دام جسته ای

جانب دام باز رو ، ور نروی برانمت

شیر بگفت مر مرا نادره آهویی برو

در پی من چه میدوی تیز که بر درانمت

زخم پذیر و پیش رو چون سپر شجاعتی

گوش به غیر زه مده تا چو کمان خمانمت

از حد خاک تا بشر چند هزار منزل است

شهر به شهر بردمت بر سر ره نمانمت

هیچ مگو و کف مکن سر مگشای دیگ را

نیک بجوش و صبر کن زانکه همی پرانمت

نی که تو شیر زاده ای در تن آهوی نهان

من ز حجاب آهویی یک رهه بگذرانمت

گوی منی و میدوی در چوگان حکم من

در پی تو همی دوم گرچه که میدوانمت


3. چند روز پیش یه فیلم دیدم با مزه بود . سرگرم کننده بود اسمش هست  : the cobbler. اگه دوست داشتین ببینین . فقط حیف که مرتضی نمیتونه ببینتش چون فقط فایل the help رو داره خخخخخخخ

4. هوای پاییز و بوی پاییزو دوست دارم البته اگه از هفته ی اول مهر ماه فاکتور بگیریم ......

اوقات خوشی رو براتون آرزو میکنم . :*





  • ۹۴/۰۶/۲۱
  • مانا مانا

نظرات (۷)

وا ...چراب بعضیا اصا این اجازه رو به خودشون میدن به خوان ادمو نصحیت کنن!!! حالا بگذریم از سن ...
من شعرای نو بیشتر دوست دارم
پاسخ:
هم وطنای عزیز ما همشون فکر میکنن از بقیه بیشتر میدونن!
شعر نو دوست ندارم! مگر چند مورد استثنا !
هی😕
پاسخ:
بعله؟
1. اذیت نکن تو 27 سالت نیست 26 سالته حق اعتراضم نداری ؛))
موی روشن سن آدم رو بیشتر نشون میده؟ ولی خداییش کارت خیلی مادرانه بود؛)))
2.بسیار زیبا مرسی:**
3. من خیلی از آدام سندلر بدم میاد با نظرم لوسه. حالا این فیلمش رو که می گی خوبه شاید ببینم
مرتضی بنده خدا همون the help رو هم که می خواست ببینه انقدر شاکی شدیم بیخیال شد ولی خوش گذشت اذیتش کردیم تو پروژه بعدیمون به چی گیر بدیم به نظرت؟؟؟
پاسخ:
1.چه جوری حساب کردی که 26 ساله شدم ؟ :)))) حالا جالبه که اکثرا میگن من کمتر از سنم نشون میدم . مثلا یکی از پرسنل داروخونه گفت میخوره متولد 70 باشم خخخخخ . آره موی روشن یه کم سنو بیشتر نشون میده . یکی از دوستان یکی از عکسای منو با موی تیره دید و گفت توی این عکس میخوره 19 سالت باشه . :دی کلا من خصوصیت های مادرانه زیاد دارم . اینم یه جور مرضه ! مثلا انقدر از داروخونه ی نزدیک دانشگاه واسه پسر داییم شربت های مولتی ویتامین مختلف خریدم واقعا فکر میکنن من یه پسر بچه دارم .
2. خواهش میکنم :*
3. منم ازش خوشم نمیاد ولی فیلمش بامزه بود .
4. مرتضی از اولم نمیخواست ببینه بابا . الان یه سال از اسکار میگذره خخخ میخواست ببینه تا حالا دیده بود . اره خیلی اذیت کردنش مزه میده . به چی گیر بدیم واقعا؟ فکراتو بکن خبرشو بده :)))))))

چون من 25 سالمه اگه تو 27 سالت باشه منم باید 26 باشم که اصلا دوست ندارم، قانع کننده بود دلیلم؟؟
پاسخ:
خیلی قانع کننده بود تا حالا اینجوری قانع نشده بودم . :))))))))))
سلام مانا جون 

چه دختر عمه خوبی ( آیکون بوس ) 

میگم انقد هوای اینجا خشکه لب آدم میشه کویر من بیشتر ویتامین آ میزنم بعد آبم خیلی شوره اگه از دستکش برای شستن ظرفا استفاده نکنم بعد از یه مدت دستام انگار سوختن که باید همش کرم بزنم و چربشون کنم
زمستونم بدترمیشه  
حالا شمال بخاطر رطوبت اصلا این جوری نمیشم 

راستی شعرم خیلی قشنگ بود ممنون 
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی . آخه من هم دختر عمشم هم دختر دایی خخخخ
من یه کرم مرطوب کننده گرفتم مارکش هست ellaro فرانسویه خیلی راضیم ازش

من بیشتر داو و نیوآ میخرم این دفعه ولی مارکی که گفتیو امتحان میکنم 

ممنون عزیزم 
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
سلام
١. واقعا چرا محدودش میکنی؟؟؟ گیرم محدودش کردی با رویش سبز جوانه ها چه میکنی؟ :))
٢. یاد این شعر افتادم با صدای استاد شجریان :
 
آمده ام که سر نهم عشق تو را به سر برم
ور تو بگوییم که نی نی شکنم شکر برم
آمده ام چو عقل و جان از همه دیده ها نهان
تا سوی جان و دیدگان مشعله نظر برم
آمده که رهزنم بر سر گنج شه زنم
آمده ام که زر برم زر نبرم خبر برم
گر شکند دل مرا جان بدهم به دل شکن
گر ز سرم کله برد من ز میان کمر برم
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر برم
آنک ز زخم تیر او کوه شکاف می کند
پیش گشادتیر او وای اگر سپر برم
گفتم آفتاب را گر ببری تو تاب خود
تاب تو را چو تب کند گفت بلی اگر برم
آنک ز تاب روی او نور صفا به دل کشد
و آنک ز جوی حسن او آب سوی جگر برم
در هوس خیال او همچو خیال گشته ام
وز سر رشک نام او نام رخ قمر برم
این غزلم جواب آن باده که داشت پیش من
گفت بخور نمی خوری پیش کسی دگر برم
٣. پس که اینطور ، اذیت کردن مزه میده :)) یادتون باشه خودتون وارد بازی با دم شیر شدین :))))))
پاسخ:
1 مرتضی رویش سبز جوانه ها عالی بود خیلی خندیدم
2 بشنیدم از هوای تو آواز طبل باز
باز آمدم که ساعد سلطانم آرزوست
غزلی که نوشتی یکی از غزلای مورد علاقمه . با صدای استاد نشنیدمش متاسفانه :)
3. :)))))))))))) شما دم دارین؟ چرا من نمیدونستم ؟ نگفته بودین قبلا . :))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی