فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

ای اناره دون دونم ا

سلام . خوبین ؟ خوشین؟ شهریورم داره تموم میشه هوا هنوز گرمه 0_o . راستش دیدم هشت روزی میشه که پست نذاشتم گفتم بیام یه اعلام حضوری کنم :)) . هیچ ایده ای واسه این پست ندارم :)) هیچ موضوع خاصی به ذهنم  نمیرسه .......

طبق آمار گوشه ی وبلاگ تا الان 621 بار وبلاگم نمایش داده شده و مجموعا 260 بازدید کننده داشتم . حالا به اون دوستای عزیزم که نظر میذارن کاری ندارم ولی فاز بقیه چیه که نظر نمیدن ؟ چه اشکالی داره دل یه جوونو با کامنتاتون خوش کنین ؟:)) :)) ^_^

جمعه رفته بودیم خونه ی داییم اینا . بعد دیدیم توی حیاطشون درخت انارشون یه عالمه میوه داده در حالی که سالهای پیش یه دونه انارم نمیداد . میدونین چی شده ؟ عمم ( زن داییم :دی ) یه تبرو برداشته رفته جلوی این درخته ایستاده بهش گفته اگه امسال میوه ندی قطع میکنمت !!!!!!!!!!!! درخته هم بی بیچاره شوکه شده یه عالمه میوه داده اینم عکسش . اون خانومه هم منم :))))))))))

شما دلتون میاد با یه درخت همچین کاری کنین؟ نمیگم حالا میوه دادنش به اون دلیل بوده اما واقعا اون میوه ها ارزشه اینو داره که با تبر یه موجود زنده رو تهدید کنیم ؟

آهنگ فرنگیس, سیاوش قمیشی رو شنیدین ؟ به احتمال زیاد جواب مثبته . اما فکر میکنم کمتر کسی با صدای عماد رام شنیده باشه .

دانلود

 پی نوشت :

اگر خواهی مرا می در هوا کن

وگر سیری زمن ، رفتم رها کن

نیم قانع به یک جام و به صد جام

دو ساله پیش تو دارم قضا کن

بده می گر ننوشم بر سرم ریز

وگر نیکو نگفتم ماجرا کن

من از قندم مرا گویی ترش شو

تو ماشی را بگیر و لوبیا کن ......

دارو نوشت : توی داروخونه یه نسخه اومد . 10 عدد سیپروفلوکساسین همراه ویتامین سی جوشان . نسخه رو دادیم و رفت . پیش خودم فکر کردم دلیل این تجویز چی میتونه باشه ؟ رفرنس رو نگاه کردم دیدم محیط اسیدی جذبشو بالا میبره واسه همین دکتر واسش ویتامین سی نوشت. هر وقت نسخه ی سیپرو میاد به بیمار میگم با آب فراوون بخورین در معرض نور خورشید قرار نگیرین و ورزش سنگین نکنین . بعد از اینکه از خونه ی دایی اومدیم مریض شدم . دکتر تشخیص عفونت داد و تجویز سیپرو . رفتم داروخونه بگیرم . هیچ کدوم ازون نصیحتا رو دکترشون بهم نکرد. شاید منم چون اول کارمه جوگیر شدم .... ولی داروسازان محترم فکر نمیکنم دو سه جمله به بیمار گفتن انقدر کار سختی باشه . وقتی هیچ تلاشی برای حفظ جایگاهمون نمیکنیم ، به خودمون زحمت گفتن یه جمله رو نمیدیم چه طور توقع داریم وضعمون بهتر از چیزی که الان هست باشه ؟ حداقل به بیمار  یه لبخند بزنیم اون حق فنی حلال بشه :))



  • ۹۴/۰۶/۱۸
  • مانا مانا

نظرات (۶)

وای چه درخت خوشگلی. درختا بعد ی سالی به سن باوری میرسین... ولی تهدید همیشه جواب میده درخت انار بی میوه هم خوشگله..
چه خانومییییییییییییی بووووس
مرسی از پست دلم برات تنگ شده بودا...
واقعا هیچی توضحی نمیدن حتی زمان مصرف..حتی داروی یخچالی هم باشه نمیگنننن....وای هیچ نظارتی نیس...همه با سواد نیستن به خدا...تو همینجوری جیگر بمونننن
پاسخ:
اره درختش خیلی خوشگله
مرسی از محبتت سوری جان
والا منم سواده درست حسابی ندارم ولی همون اندک چیزایی که میدونمو میگم :دی

سلام. پستتون رو خوندم. اون قسمت آخرش رو خیلی مسئولیت پذیر نوشتید.اینکه در رفتار با بیمار حتی یه لبخند می تونه تاثیرگذار باشه.واقعا همینطوره که میگید.امیدوارم همه ما این درک رو داشته باشیم که مشتری - بیمار - هم صحبت ما بدهکار مون نیست و یا قصد آزارمون رو نداره احیانا!!اون با توجه به تخصص یا مهارتمون ازمون کمک خواسته  که به جاش پول داره بهمون میده.پس یه برخورد مناسب یه لبخند نه تنها چیزی ازمون کم نمیکنه که مطمئنا نشان از شخصیت والا و پرورش یافته ماست احیانا.

خانم دکتر خوشحالم که دوباره می نویسید که خوب می نویسید مطمئنا.(من اینو به هر کی خوب و روان می نویسه میگم البته بعضی دوستان تحصیلکرده مشترک ما تعبیر خوبی از نوشته داخل این پرانتز نداشتن در کمال تعجب.)!!

ویه تشکر ویژه از نویسنده کامنت بالا(خانم سوری) که من با مراجعه به وبلاگشون تونستم وبلاگتون رو پیدا کنم و از نوشته هاتون لذت ببرم.

پاسخ:
سلام . ممنون که فکر میکنید خوب مینویسم چون به نظر خودم اینطور نیست :) . در هر حال ممنون از لطف و محبتتون:)
سلام عزیزم 

بیچاره درخته دلم براش سوخت ولی خب شاید لازم بود بترسوننش تا میوه بده 
مانا جونم بوس بوس بوس 
منم برام خیلی اتفاق افتاده که دستور خیلی داروهارو بهم نگفتن درمانگاه اینجام که هر وقت از دکتر داروخونه میپرسی میگه برین از دکتر بپرسین زورش میاد جواب بده 
پاسخ:
سلام عزیزم :*******
نمیدونم من بودم همچین کاری نمیکردم به خاطر 4 تا میوه .
داروسازا همشون بی حوصله و بی اعصابن شاید به خاطر درس سنگینیه که میخونیم :))

سلام
به جای خط خطی کردن صورتت ، جاش ازین ترول ها میذاشتی خیلی باحال تر میشد :)))
با صدای عماد رام هم شنیدم خیلی قشنگه :)
اینم ازون شعرای مولویه ها :)))
یه سوال با دیگوکسین باید چی مصرف کرد؟ :))

پاسخ:
سلام . اتفاقا میخواستم ازین ترول ها که یه خنده ی کثیف روی لبشونه بذارم بلد نبودم خخخخخ
آره با صدای عمادم قشنگه :) 
چی بگم والا شما بهتر میدونی ظاهرا از همون شعرای مولویه :))))))
آقای دکتر منظورتون از اینکه با دیگوگسین چی باید مصرف کرد چه غذاییه ؟ از شما بعید بود ندونین :)) به علت عارضه ی هایپو کالمی پزشکان به بیماراشون توصیه میکنن که هر روز یه موز میل کنن البته روز و شبش مهم نیست منظور هر ٢٤ ساعت یک باره.چون موز سرشار از پتاسیمه .حتی من توی نسخه دیدم که نوشته بود روزی یک موز میل شود. شما هم اگر خواستین دیگو تجویز کنین فراموش نکنین براشون موز رو هم یاداوری کنین ثواب داره .میخندی؟البته من تجویز و ترجیح ام کشمش هست . اونم پتاسیم فراوونی داره مصرفشم راحته یه مشت میریزن توو جیبشون :دی
سلام، موهات روشن شده بالاخره؟ من دیدم کافی نیست؛)
من و دوستام یه عکس زیر درخت گیلاس داریم پر از شکوفه است من عاشق اون عکسمونم الان به شدت وسوسه شدم بذارمش تو وبلاگ، ولی فکر نکنم بشه.
مثل اون قصه یک هلو هزار هلو صمد بهرنگی بود این کار زن داییت ؛)
برای سیپرو چندتا توصیه دیگه هم هست که میشه بگی مثلا با فاصله زمانی نسبت به لبنیات مصرف بشه اگر مشکل گوارشی داره حتما با غذا بخوره 2ساعت قبل 4ساعت بعدش املاح مثل آهن یا کلسیم مصرف نکنه و...
کلا سیپرو توصیه زیاد داره ؛)) چقدر خوب که دلسوز کار می کنی عزیزم :*
پاسخ:
سلام عزیزم . آره روشن شد بالاخره :دی
عکستونو بذار . چرا نشه ؟ مثه من خط خطیش کن خخخخخخ
لیلی اگه زیادم بهشون از این جور توصیه ها کنیم اصلا دارو رو نمیخورن !!!! واسه همین دیگه خیلی مهماشو میگیم.
:*
وبلاگتو خوندم عزیزم . نمیدونم چی بگم . امیدوارم همه چی اونجوری بشه که دلت میخواد دوست جان :*
مانا کافئینی که دیدی شرکت ایرانی میزنه؟
من فکر کنم اینی که من میخرم قاچاقه نمی دونی با چه ترس و لرزی از توی کمد پشت داروخانه میرن میارن  میفروشن انگار داریم مخدر رد و بدل می کنیم;)))
میخوام ببینم مجوز دارش هم هست آیا؟ یا ایرانیش؟
پاسخ:
عزیزم فکر نمیکنم مجوز دار یا ایرانیش موجود باشه ، غیر مجازه ولی اکثر داروخونه ها دارن :دی 
خانوم چرا جنس قاچاق مصرف میکنی؟ خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی