فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

فارماتون

ای عشق ، که جمله از تو شادند

  • ۰
  • ۰

25 آذر

بیست و پنجم آذر .........

قبلا گفته بودم که روز تولده طوفان بیست و پنجه آذره ؟ نه؟ تقریبا 4 سال از زندگیم صداش شبانه روز همراهم بود . توی لپ تاپ توی گوشی توی ام پی 3 player

بیست و پنجم آذر .........

اولین باری که تصمیم به ساختن وبلاگ گرفتم 25 آذر سال 91 بود. یه پست سه چار خطی هم گذاشتم و آرزو کردم که چیزای خوبی توش ثبت شه و دوستای خوبی پیدا کنم . البته اولین پست طولانی و سر و ته دارم شب یلدا بود .....

بیست و پنجم آذر ..........

امروز 25 آذر 94 . امروز تصمیم گرفتم وبلاگ نوشتنو حداقل واسه یه مدت طولانی بذارم کنار . دنیای واقعی و مجازی هر کدوم معایب و محاسنی دارن . دوستای واقعی و مجازی هم همینطور. اما موضوع اینه که دنیای واقعی اجتناب ناپذیره . ارتباط با آدمای واقعی توی دنیای مجازی هم غیر قابل اجتنابه .مثلا از طریق تلگرام و اینستاگرام با آددمایی که توی زندگیه واقعیمون هستن ارتباط داریم و نمیشه صرفا اسمشو ارتباط مجازی گذاشت و نمیشه هم از زندگی حذفش کرد ... مثلا فقط کافیه چند ساعت تلگراممو چک نکنم ! حتی تایم و شماره ی کلاس و اسم استاد رو هم توی گروه میذارن! یا مثلا توی اینستاگرام کافیه کسی از نزدیکان رو لایک نکنم! در کمتر از یک روز اس ام اس میاد که کصافط چرا لایک نمیکنی!

اما وبلاگ و دوستای مجازی دیگه به زندگی واقعی گره نمیخورن ! فوقش یه مقدار دلتنگی و فکر کردن به لحظه های خوب و خاطره های این مدلیه .

خلاصه که توی این سه سال روزای خیلی خوبی با شما داشتم . دوستای مجازیه خوبی پیدا کردم . که البته با بسته شدنه این وبلاگ به این دوستی ها هم خاتمه داده میشه .

مرسی از همتون که توی این سه سال همراه بودین . مرسی که خوندین مرسی که نظر دادین . مرسی که منو از تنهایی در آوردین . مرسی که به درد دلام گوش دادین . مرسی که باعث شدین اینجا دلخوشی داشته باشم . مرسی که باعث شدین هر جا که هستم لبخند به لبم بیاد و بگم اینو میرم توی وبلاگ مینویسم .

اگر توی این مدت کسی رو رنجوندم ، دل کسی رو شکستم . کسی رو کلافه کردم  معذرت میخوام و امیدوارم منو ببخشین .

برای همتون آرزوی سلامتی ، شادی و موفقیت میکنم . امیدوارم به تک تک آرزوهاتون برسین .





  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • مانا مانا

نظرات (۲)

یعنی چی ما مجازی ها هم دل داریم. چرا فک میکنی مجازی ها نمیتونن دوست باشن. ما رو میذاری میری
پاسخ:
شاید بنویسم دوباره ....
سلام مانا جون خوبی عزیزم 

امتحانات شروع شدن ؟
ایشالا موفق باشی گل من 
پاسخ:
سلام
ممنون خانوم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی